wtorek, września 06, 2011

dodano: wtorek, września 06, 2011

W czasie naszych wojaży po Trójmieście udało nam się, mniej lub bardziej przypadkowo, odnaleźć miejsca, które skradły nasze bibliofilskie serca. Jednym z takich miejsc jest ulokowany przy ulicy Długiej, concept store „Dotknij mnie”. Tego typu sklepów pojawia się coraz więcej w miastach naszego rozwijającego się kraju. Jednak tylko nieliczne mają tak bardzo wysmakowaną ofertę, że ma się ochotę do nich wracać i wracać ... i wracać. Właśnie do tej nielicznej grupy zalicza się sklep „Dotnij mnie”. Już z ulicy przykuwają wzrok ciekawe kształtami i kolorami formy ukrywające się za szybą witryny. Dobrze rozplanowana przestrzeń to coś co sobie bardzo cenimy w tego typu sklepach. Nie lubimy przepychu i ścisku, które tylko utrudniają ogarniacie wzrokiem oferty danego sklepu. Na nasze szczęście  „Dotknij mnie” to dość przestronny sklep z bardzo przyjemnym, minimalistyczno - designerskim urządzeniem przestrzeni.
W miejscu tym można znaleźć smakowite kąski z przeróżnych dziedzin nowoczesnego designu.
Znaleźliśmy nawet koszulkę zaprojektowaną przez Weronikę. Więc pochlebna recenzja gwarantowana! :)
„Dotknij mnie” oferuje odzież, biżuterię, wszelkiej maści gadżety, zabawki, pluszaki, plakaty, badziki, kubeczki, no i przede wszystkim książki. Te tratujące o sztuce, designie, streetarcie, polskie, zagraniczne, ale także te będące efektem dobrego designu. Oczywiście nie bylibyśmy sobą gdybyśmy czegoś nie wynieśli (uprzednio za to płacąc). Padło na anglojęzyczną, ilustrowaną książeczkę dla dzieci o psie i kiełbasach.
Na koniec jeszcze, dowiedzieliśmy się od miłej obsługi, że komiksów „jeszcze” nie posiadają w ofercie, ale ... No właśnie to niedopowiedzenie to subtelna szansa, że w przyszłości takie pozycje mogą na stałe zagościć w ofercie sklepu. Nie oznacza to, że sklep pozbawiony jest komiksowych akcentów. Nic bardziej mylnego. W „Dotnij mnie” można znaleźć świetnie wydane albumy i książki poświęcone komiksom i sztuce komiksowej (oczywiście anglojęzyczne).

Lokalizacja:
Gdańsk, ul.Długa 62/63
Godziny Pon - Niedz.: 11:00 - 20:00
www.DotknijMnie.pl




Zdjęcia pochodzą z: www.DotknijMnie.pl

Autor tekstu: Grzegorz Teszbir

2 komentarze:

  1. Tyle razy byłam w Gdańsku i jakoś nigdy tam nie trafiłam :(
    Następnym razem nóżki koniecznie będą musiały mnie tam zaprowadzić! Po takiej zachęcie z Waszej strony nie ma opcji, żeby przegapić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a my byliśmy raz i przez przypadek znaleźliśmy :)
    chyba im częściej się gdzieś jest tym mniej się już zwraca uwagę na detale

    OdpowiedzUsuń

Najpopularniejsze ostatnio

 
undefined